16. listopadu 2015

Knihobit 3

Tak jsem se po dvou týdnech vrátila domů a čekal tu na mě Knihobití balíček! Takže jsem po příjezdu začala náležitě dokumentovat. Koukněte se taky! :-)

Informace o projektu Knihobit najdete buď v prvním článku, nebo můžete kouknout rovnou na jejich stránky.

Teď už ale k balíčku samotnému. Balení se zvenčí nezměnilo. Pořád je to stejně vypadající krabice - bez loga, čehokoliv. Mně to ale nevadí. :-)



A po otevření…



Dopis, reklamní záložky a sleva na audioknihy - to všechno jsem našla i v minulém balíčku. Záložek ale není nikdy dost. Hlavně v momentech, kdy si do knihy na cestách strkám nejrůznější lístečky a zmiňované záložky dřepí doma na poličce. Typické. :-))
Novinkou je sladké překvapení v podobě božích čokokokosek. Mňam! A slevový poukaz na nákup e-knih na Kosmas asi také využiju spíš, než ten na audioknihy. :-) (PS: Kdybyste měli zájem, napište mi, ráda přenechám)



Stejně jako minulá zásilka, i tato v sobě ukrývala další krásný plakát. V dopise stojí, že příští balíček už jej mít nebude a vůbec mi to nevadí. Začíná mi totiž docházet inspirace, kam to vyvěsit. :-) Plakáty jsou ale opravdu velmi hezké. A tak ten druhý obohatil mou létající poličku s knihami zase z druhé strany.

Na fotce dále můžete vidět časopis 100+1 (byl i v minulém balení a jsem za něj ráda i teď), naprosto dokonalou plastovou záložku a ručně vyráběnou svíčku s vůní zeleného čaje.



…a moje obohacená polička i s plakátem z minula :-)



Teď už vás ale určitě zajímá, jakou knihu mi vybrali tentokrát. Jsem ráda, že v nastavení už nemám zatrženou Young Adult literaturu. Jestli se další balíčky ponesou v tomhle duchu, nejspíše ve mně najdou naprosto věrného a odevzdaného zákazníka. Takže pokud jste si to nepřečetli v dopise, jedná se o knihu Prvních patnáct životů Harryho Augusta, která vypadá superdobře! Už se těším, až si na ni udělám víc času. :-)

Připojuji anotaci: Harry August, hrdina knihy, má podivuhodnou schopnost: jakmile zemře, vrací se do chvíle svého zrození a prožívá svůj život znovu od začátku, ale se všemi vzpomínkami na to, co už prožil. Autorka s tímto motivem dovedně pracuje - vypráví o tom, jak Harryho zaskočí první znovuzrození, jak této zvláštnosti uvyká a učí se jí využívat, jak se seznamuje s dalšími lidmi obtíženými podobným darem. Někteří jsou starší než on a žili už před jeho narozením; jiní se naopak narodí až za Harryho života a přežijí ho. Vytvářejí tak řetězec, po kterém lze posílat zprávy napříč dějinami - a právě Harrymu se přihodí, že ho těsně před jednou z jeho smrtí navštíví dívenka a prosí ho, aby při dalším zrození předal zprávu do minulosti: blíží se konec světa a jen lidé jako Harry tomu můžou zabránit - pokud jim ovšem na světě záleží...

Kniha získala respektovanou cenu John. W. Campbell Memorial Award pro nejlepší román roku.



Celkově bych tuto zásilku zhodnotila jako velice vydařenou. Někdo by sice mohl namítnout, že přiložené dárečky (kokosky, svíčka...) nemají přece s knihami co dělat, ale mě potěšily moc. Tentokrát se rozhodně povedlo. Už se těším na příští balíček!

Žádné komentáře:

Okomentovat